wtorek, 19 czerwca 2012

Jordan Jansen cover'y One Direction

Ponieważ dzisiaj jestem padnięta po wycieczce, oczywiście wycieczka zalicza się do udanych ;)dodam tylko jedną notke o Jordan'ie Jansen'ie i jego cover'ach piosenek One Direction

Jordan Jansen jest to 14 latek o niesamowitym głosie.
Jordan urodził się w roku 1998 w Australii.
Może już z was ktoś o nim słyszał.
Chcecie możecie posłuchać jego cover'ów piosenek One Direction takich jak : "One Thing" i "What Makes You Beautiful"

Jeśli chcecie posłuchać jego innych cover'ów innych wykonawców to zapraszam na jego kanał na YouTube jordanjansenmusic


Chłopak ma już na swoim koncie swoją pierwszą piosenke pod tytułem " Undercover Baby "

Mi osobiście spodobały się jego cover'y a najbardziej spodobał mi się jego niesamowity głos mam nadzieje, że ten chłopak zrobi światowa kariere jak One Direction czy Justin Bieber.
A wy co myślicie o tych cover'ach piosenek One Direction w jego wykonaniu ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz