wtorek, 27 listopada 2012

Kiss You

Zayn:
Oh I just wanna take you anywhere that you like
We can go out any day any night
Baby I’ll take you there, take you there
Baby I’ll take you there, there

Harry:
Oh tell me, tell me, tell me how to turn your love on
You can get, get anything that you want
Baby just shout it out, shout it out
Baby just shout it out, yeah

Liam:
And if you
You want me too
Let’s make a move

Harry:
Yeah, so tell me girl if every time we

All:
To-o-ouch
You get this kind of ru-u-ush
Baby say yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah
If you don’t wanna take it slow
And you just wanna take me home
Baby say yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah

Harry:
And let me kiss you


Zayn:
Oh baby, baby, don’t you know you got what I need
Looking so good from your head to your feet
Come on, come over here, over here
Come on, come over here, yeah

Niall:
Oh, I just wanna show you off to all of my friends
Making them drool on their chinny-chin chins
Baby be mine tonight, mine tonight
Baby be mine tonight, yeah

Liam:
And if you
You want me too
Let’s make a move

Zayn:
Yeah, so tell me girl if every time we

All:
To-o-ouch
You get this kind of ru-u-ush
Baby say yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah
If you don’t wanna take it slow
And you just wanna take me home
Baby say yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah

Zayn:
And let me kiss you

Liam:
Let me kiss you
Let me kiss you
Let me kiss you
Let me kiss you

All:
Na na na na na na na na 
Na na na na na na na na  
Na na na na na na na na 

Louis:
Yeah, so tell me girl if every time we

All:
To-o-ouch
You get this kind of ru-u-ush
Baby say yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah
If you don’t wanna take it slow
And you just wanna take me home
Baby say yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah
Every time we to-o-ouch
You get this kind of ru-u-ush
Baby say yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah
If you don’t wanna take it slow
And you just wanna take me home
Baby say yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah

Harry:
And let me kiss you

Tłumaczenie :

Zayn:
Och, chcę cię zabrać, gdzie tylko chcesz
Możemy wyruszyć każdego dnia, każdej nocy
Kochanie, zabiorę cię tam, zabiorę cię tam
Kochanie, zabiorę cię tam, tam

Harry:
Och, powiedz, powiedz mi, powiedz mi, jak ożywić twoją miłość
Możesz dostać, dostać, co tylko chcesz
Kochanie, po prostu to wykrzycz, wykrzycz to
Kochanie, po prostu to wykrzycz, yeah

Liam:
I jeżeli
Ty też mnie chcesz
Zrób krok

Harry:
Tak, więc powiedz mi dziewczyno, czy za każdym razem kiedy my

 All:
Dotykamy się
Odczuwasz tego rodzaju emocje
Kochanie, powiedz tak, tak, tak, tak
Tak, tak, tak
Jeżeli nie chcesz tego prowadzić powoli
I tylko chcesz zabrać mnie do domu
Kochanie, powiedz tak, tak, tak, tak
Tak, tak

Harry:
I pozwól mi cię pocałować

Zayn:
Och kochanie, kochanie, nie wiesz, że masz wszystko, czego potrzebuję
Wyglądasz dobrze od swojej głowy do stóp
Dalej, chodź tu, chodź tu
Dalej, chodź tu, chodź tu

Niall:
Och, chcę cię tylko pokazać wszystkim moim przyjaciołom
Sprawiając, że poślinią swoje podbródki
Kochanie, bądź moja dzisiaj wieczorem, moja dzisiaj wieczorem
Kochanie, bądź moja dzisiaj wieczorem, yeah

Liam:
I jeżeli
Ty też mnie chcesz
Zrób krok

Zayn:
Tak, więc powiedz mi dziewczyno, czy za każdym razem kiedy my

 All:
Dotykamy się
Odczuwasz tego rodzaju emocje
Kochanie, powiedz tak, tak, tak, tak
Tak, tak, tak
Jeżeli nie chcesz tego prowadzić powoli
I tylko chcesz zabrać mnie do domu
Kochanie, powiedz tak, tak, tak, tak
Tak, tak

Zayn:
I pozwól mi cię pocałować

Liam:
Pozwól mi cię pocałować
Pozwól mi cię pocałować
Pozwól mi cię pocałować
Pozwól mi cię pocałować

 All:
Na na na na na na na na 
Na na na na na na na na  
Na na na na na na na na

Louis:
Yeah, więc powiedz mi dziewczyno, czy za każdym razem kiedy my

 All:
Dotykamy się
Odczuwasz tego rodzaju emocje
Kochanie, powiedz tak, tak, tak, tak
Tak, teak
Jeżeli nie chcesz tego prowadzić powoli
I tylko chcesz zabrać mnie do domu
Kochanie, powiedz tak, tak, tak, tak
Za każdym razem, kiedy dotykamy się
Odczuwasz tego rodzaju emocje
Kochanie, powiedz tak, tak, tak, tak
Tak, tak
Jeżeli nie chcesz tego prowadzić powoli
I tylko chcesz zabrać mnie do domu
Kochanie, powiedz tak, tak, tak, tak
Tak, tak

Harry:
I pozwól mi cię pocałowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz