piątek, 7 grudnia 2012

Fakty part 36

1367. kiedyś próbowałem pocałować fankę, ale Ona wtedy się odwróciła. Od tamtej pory nie próbowałem' - Harry.
1368. "'Little Things' nie jest o nikim konkretnym, jest to piosenka o wszystkich dziewczynach! Jesteście piękne i musicie to częściej słyszeć!" - Zayn
1369. Louis lubi przypominać chłopakom, że ma największy biceps w zespole.
1370. Liam założył konto na YouTube! Obiecując fanom, że raz na jakiś czas wrzuci tam coś śmiesznego KLIK
1371. Niall jest naturalnym brunetem
1372. Harry ma na imię Harry, nie Harold. Potwierdzone przez mamę Styles'a
1373. Prawdziwi Directioners to ci, którzy nigdy nas nie widzieli, ale nie tracą nadziei  - Zayn
1374. Reporter: "czy zamierzasz wyskoczyć z tortu Harry'ego? nago?" Louis: "to się zdarza codziennie."
1375. Pierwszy tweet Liam'a na twitterze to było: "Ja jestem Prawdziwym Liam'em Payne'm."
1376. Moim ulubionym chłopakiem w zespole był Zayn, dopóki nie ukradł mojego posiłku. Teraz Harry to ulubiony - Niall
1377. Harry raz próbował pracować jako ratownik.
1378. Zayn chciałby być Simonem Cowellem.
1379. Louis - "Czasem myślę że nie jestem normalny i każdego dnia robię się dziwniejszy i dziwniejszy."
1380. Zayn podczas jednego z wywiadów: "Ja zostanę z tobą, Liam, bo jesteś moim najlepszym przyjacielem".
1381. Niall: Jezus kocha wszystkich, ale to ja jestem jego ulubieńcem
1382. Piosenka "Na Na Na" opisuje związek, w którym chciałby być Harry.
1383. Zayn robi bardzo dobre masaże.
1384. Louis czesze swoje włosy zazwyczaj około 35 minut.
1385. Gdy jedna fanka powiedziała Liam'owi że jest niesamowity i jest jego największą fanką on zapytał: "A ile masz wzrostu?"
1386. Niall nie lubi swojego drugiego imienia, James.

7 komentarzy:

  1. Świetny jest twój blog! <3
    Będę zaglądać!
    Uwielbiam czytać o 1D! :D

    Zapraszam również do mnie na: http://marrymeharrystyles.blogspot.com/
    Jest nowy rozdział!
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;*
      Ciesze się w ogóle, że komuś podoba się ten blog :D

      Chętnie odwiedze twój blog <3

      Usuń
  2. 1367 - Ja bym się nie odwróciła haha
    To nie codzienność,że Harry Styles chce cię pocałować hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha kto co woli może go nie lubiała? też istnieje takie prawdopodobieństwo o.O ale to nie możliwe
      Emm no tak nie codzienność :D

      Usuń
    2. zgadzam sie z @Anonimowy!! Jak mozna nie dac pocalowac sie Harremu! Ja bym brala buziaki od kazdego!! <3 (ale najchetniej od mojego meza Harrego *_*)

      Usuń
    3. Hehe no tak to jest zmarnowana szansa :D

      Usuń
    4. Szczerze... to ja nie chcę nikogo obrażać, ale Harrego lubię najmniej z całego zespołu (ale i tak go lubię :* ) , a że nie jestem taka zdesperowana.. że jak ktoś chce ze mną chodzić lub mnie pocałować to się zgodzą na każdego i też bym się odwróciła. :) To fajny chłopak (chyba bo osobiście nie znam) , ale najpierw bym musiała kogoś poznać, a nie od razu całować się :3 Haha oczywiście teraz tak mówię, a co bym zrobiła tam? Dała się pocałować, strzeliła w twarz? Kto wie? :D haha. Wy też nie wiecie :* Ok, papa! :*
      PS: Suuuuper blog, proooszę pisz więcej, szkoda, że odkryłam ten blog dop. teraz w 2014 bo tyle chatów mnie ominęło, w tyle linków nie można wejść, tyle filmików zniknęło :P KOCHAM CIĘ, PROOOSZĘ PISZ DALEJ TEN BLOG! :) :**

      Usuń