wtorek, 1 stycznia 2013

Fakty part 38

Dobra już jest 2013 więc fakty na Nowy Rok wam się należą :D
Jak wam mięła zabawa sylwestrowa ?


1412. Jestem całkiem romantyczny, potrafię być dobrym chłopakiem. Nie pozwoliłbym jej wracać samej do domu i tego typu rzeczy - Niall
1413. Niall to wiewiórka, uwielbia wszelkiego rodzaju orzeszki.
1414. Coś co przynosi Niall'owi szczęście to naszyjnik w kształcie dwóch białych skarpetek.
1415. Jedyną rzeczą która Niallowi się w sobie podoba są oczy.
1416. Niall uważa, że Directioners to najpiękniejsze dziewczyny na świecie.
1417. Harry raz wygolił na nodze Zayna literę „H” gdy ten spał
1418. Harry chciałby spotykać się z dziewczyną, która nie pali, nie pije i nie przeklina 
1419. Gdy Harry był mały, jego włoski były proste. Teraz jako jedyny z rodziny ma loczki.
1420. Harry nie rozumie, czego dziewczyny uważają go za chłopaka idealnego.
1421. Chłopcy uważają, że Harry jest najmądrzejszy z całego zespołu
1422. Chłopcy czasami nazywają Liam'a 'terapeuta', bo daje najlepsze porady.
1423. Liam - "Każde słowo, które do Was mówię jest szczere i mam nadzieję, że zawsze będziecie mnie wspierać, bez względu na wszystko."
1424. Liam uwielbia oddanych fanów , myśli , że są uroczy
1425. Liam woli Wolverhampton od Londynu
1426. Liam mówi że jest najmniej atrakcyjny, bo jest nudny.
1427. Jeśli Louis mógłby być jakąś postacią z video games, byłby Super Mario.
1428. Louis twierdzi, że ma babski tyłek
1429. Louis najbardziej zwraca uwagę na osobowość dziewczyny.
1430. Louis świetnie dogaduje się z dziećmi
1431. Louis chciał pracować na farmie.
1432. Zanim Zayn stał się popularny pisał wiersze i piosenki
1433. Zayn twierdzi, że rozumie dziewczyny lepiej niż przeciętny człowiek
1434. Zayn chciałby mieć dziewczynę, z którą potrafiłby przemówić całe dnie i noce i chciałby, żeby mówili sobie wszystko.
1435. Gdy Zayn lubi jakiegoś fana, wpycha głowę obok jego głowy podczas robienie zdjęcia.
1436. Gdy Zayn byt młodszy sądził, że nikt go nie pokocha
1437.Liam: "Podoba mi się fakt, że nasi fani mają plakat z nami w swoich pokojach" - Harry: "A ja uwielbiam to, że się rozbierają przed nami"
1438. Ulubione piosenki z albumu Up All Night 
Liam i Zayn : I Want
Harry: More Than This
Louis: Moments
Niall: One Thing




Przepraszam jeżeli jakieś fakty się powtarzają ale Bogiem nie jestem więc nie pamiętam co dodawałam kiedyś a przeglądać wszystkiego to mi się nie chce




9 komentarzy:

  1. Nie oddam, bo od dwóch lat nic nie napisałam, długo czekałam, żeby ta kreatywność do mnie wróciła :) A jeśli chodzi o bycie pisarką - kiedyś o tym myślałam, ale nie nadaję się :)
    Szczęśliwego One Directionowego (nie wiem czy dobrze odmieniłam) Nowego 2013 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1426. Liam mówi, że jest najmniej atrakcyjny, bo jest nudny..
    W tym momencie sobie pomyślałam tak: "Oj Bejbe, teraz to bym ci tak przyj*bała, jakbyś stał koło mnie, że byś się przewrócił." xd
    Co oznacza też, że nie nadaję się na dziewczynę Hazzy, gdyż on szuka dziewczyny, która nie przeklina. xD

    A w ogóle, to nie chciało mi się pisać tego faktu, więc chciałam skopiować, a nie wiedziałam, że nie można. xd
    I dlaczego musiałaś wybrać ten dźwięk. ?! :'O .. Mam słuchawki na uszach, w dodatku ciemno u mnie jak nie wiem i jestem sama w domu.. myślałam, że zawału dostanę. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ale każda z nas po tych faktach znajdzie coś dzięki czemu była by choć trochę dla nich atrakcyjna :D

      Hahah bardzo przepraszam dałam bo mi się taki podobał i nie mogłam dać żadnej piosenki 1D na dźwięk -.- Zmieniłam dźwięk ale też można dostać zawału jak się siedzi samemu w domu i jest ciemno :P

      Usuń
  3. Jejku. Strasznie bym chciala poznac Nialla przed udzialem w programie Xfactor. Bo on jest naprawde slodki. Moze to dziwne bo nie jestem directionerka ale naprawde pasowalbym do Nialla. Nie ze jestem jakas namolna fanka.Jesli wszystko co tu piszesz jest prawda to mam z nim wiele wspolnego. Np, ze Niall plakal na gdzie jest nemo - tez na tym plakalam ale nawet nie wiedzialam wtedy o tym, ze istnieje ktos taki jak Niall Horan. Niall lubi jak dziewczyna nie przeklina, nie pali, nie pije - ja tego nie robie. Chcialbny rozmawiac z dziewczyna o powaznych sprawach nawet w nocy - moglby liczyc na mnie. Lubi jak dziewczyna bawi sie jego wlosami - ja lubie sie bawic wlosami swoich kolegow, jego bym pewnie pokochala :))... Jest tego naprawde wiele, wieeele wiecej... ;(( Ale coz... Nie cofne sie w czasie i go nie poznam... Trudno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam 100% pewności czy te fakty są prawdziwe ponieważ je tłumacze z ang. stron jeżeli chociaż większość z nich jest prawdą to ja do Niall'a też bym super pasowała bo według tych faktów mamy ten sam charakter itd.
      Każda Directioners chciałaby poznać, któregoś chłopaka przed X-Factor.
      Nie bój się nie uważam Cię za namolną fanką przez to, że nie jesteś directioner, ponieważ mam wielu znajomych, którzy nie są directioners ani nie są ich fanami ale ich lubią i nie lubią :P
      Każdemu mówie NEVER SAY NEVER chociaż nie jesteś fanką może właśnie spotkasz Niall'a, Harry'ego, Zayn'a, Liam'a czy Louis'a na ulicach Londynu albo gdzieś indziej jak będziesz w UK, każdy z nas ma taką szanse chociaż ta szansa jest jeden na milion ale jednak jest ;)

      Usuń
    2. Myslalam, ze mnie wysmiejesz. Jestes naprawde fajna :)
      Juz nawet nie chodzi mi o Nialla. Ale o chlopaka z jego charakterem lecz bez jego slawy :)
      Moze za kilka lat jesli jego slawa ucichnie to polece do Irlandii zeby z nim porozmawiac przynajmniej 15 minut :) On jest naprawde bardzo kochany :)

      Usuń
    3. Nigdy nikogo nie wyśmiałam i nie wyśmieje :)
      Ciesze się, że tak uważasz :D
      Fajnie było by spotkać Niall'a albo osobe przynajmniej z takim charakterem jak Nialler ;)
      Ja bym się cieszyła gdybym z nim porozmawiała chociaż te 5 minut ale bardzo ciężko to zrobić niestety :(

      Usuń
  4. Wlasnie zamierzalam pisac list do niego na ten adres co podalas. Wysylalas ty moze? Lub znasz kogos co wysylal? Nie chodzi mi o to zeby odpisywal (chociaz byloby milo) ale zeby chociaz go przeczytal :) Nawet za kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wysłałam jeszcze chociaż zamierzam się do tego od kilku miesięcy i nigdy nie mam czasu i siąść i go napisać. Hm.. osobiście nie znam ani tak jakoś ale czytałam, że już niektóre osoby wysłały ;)

      Usuń