piątek, 8 lutego 2013

Fakty part 40

Postanowiłam dzisiaj dodać fakty ;D
Dzisiaj mija dokładnie rok od kąd prowadzę tego bloga :) a miał to być zwykły blog gdzie dodaje od czasu do czasu moje rysunki i czasem fakty o chłopakach a przerodził się w blog wsumie o wszystkim czyli co się dzieje u chłopaków, fakty, moje rysunki, teledyski, koncerty wszystko :)
Wsumie cieszę się, że postanowiłam prowadzić tego bloga, ponieważ jest on odskoczną od mojego przeciętnego życia, które ostatnim czasem zrobiło się średnio fajne ale za to mam wspaniałych czytelników, którzy komentują pytają i wszystko.

Dziękuje wam za wspólny rok i mam nadzieję, że wytrzymacie ze mną kolejny rok ;*

_____________________________________________________________


1479.  Związek Danielle i Liam’a jest najdłuższym związkiem w jakim był Liam.
1480. Kiedyś, udzielając wywiadu, Liam powiedział "gówno", potem zapytał grzecznie, czy mogą zacząć od nowa, bo czuje się z tym głupio.
1481. Mama Liam’a mówi że gdy mieszkał w domu pod prysznicem śpiewał: „we are family, i’m washing so i feel clean”.
1482. Liam to cichy fan Justina Biebera.
1483. Ulubioną nocna przekąską Liam'a jest zimna pizza.
1484. Gdy Louis się nudzi, często robi telefoniczne żarty Niall’owi.
1485. Louis twierdzi że dziewczyny z mocnym akcentem są atrakcyjne.
1486. Louis za żadne skarby nie chciałby zobaczyć swojej twarzy na prezerwatywach.
1487. Louis zawsze napina mięśnie przed Liamem przypominając mu, że jest najbardziej umięśniony z całego One Direction
1488. Kiedy Louis po raz pierwszy cię spotka to albo cię pokocha, albo znienawidzi.
1489. Imię dla Nialla wybierał jego starszy brat Greg.
1490. Ulubiony cytat Niall'a z piosenek z płyty Up All Night to "Cause yours friends, they look good, but you look better"
1491. Niall: Jedzenie to mój najlepszy przyjaciel.
1492. Niall: Z niecierpliwością czekam na dzień w którym poślubię Directioner.
1493. Niall: Jezus kocha wszystkich, ale to ja jestem jego ulubieńcem
1494. "Chcę mieć dziewczynę, która będzie kochała mnie za to kim jestem, nie za `Harrego Stylesa z One Directon`." - Harry.
1495. Harry nie lubi kiedy Louis, nie mówi mu "Kocham Cię" na końcu ich rozmowy telefonicznej.
1496. Harry jest dla Liama jak młodszy brat, razem wykonują ćwiczenia. A potem Harry prosi go aby zrobił mu kanapkę za jego wysiłek.
1497. "Myślę, że miłe oczy i miły uśmiech sprawiają, że jesteś piękna"-Harry.
1498. Harry’ego pociągają dziewczyny inteligentniejsze od niego. Sam mówi że zabiłby za taką dziewczynę.
1499. Zayn ma inne motto życiowe każdego dnia. Liam sądzi że to niesamowite.
1500. Zayn woli ballady, ponieważ są trudniejsze do zaśpiewania i może w ten sposób pokazać swój talent.
1501. Kiedy Zayn nie zna tekstu piosenki, śpiewa po prostu przypadkowe słowa do jej melodii.
1502. "Zayn jest bardzo humorzasty, ale lubi się śmiać w tym samym momencie"-Niall
1503. Zayn prywatnie jest dokładnie taki jak w Video Diaries – Liam

6 komentarzy:

  1. I LOVE ONE DIRECTION <3

    OdpowiedzUsuń
  2. One Love
    One Dream
    One Direction ♥

    One Direction My Life.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niall możesz poślubić mnie <3

    OdpowiedzUsuń