czwartek, 28 lutego 2013

Fakty part 42

Wy się ucieszycie ja trochę mniej bo nie będe wam przez 3-4 dni dawać news'ów o chłopakach tylko fakty jakieś tam no chyba, że mi się uda coś dodać to oczywiście nie będzie faktów ;p 
Nie mam kompletnie czasu -.- teraz nauka, w piątek ide do spowiedzi potem będe robić ciasta w sobote będe kończyć ciasta później ide na 18-nastkę do Caroline i nie będzie mnie w domu a na następny dzień są chrzciny mojej siostrzenicy i ja będe matką chrzestną i jakoś wątpie, że coś dodam ten tydzień jest dla mnie masakryczny więc przepraszam was !
 ________________________________

1529. Niall zrobił sobie woskowanie nóg,na cele charytatywne.
1530. Kiedyś fanka spytała Harry'ego podczas wywiadu w radiu ile centymetrów mają jego paznokcie.
1531. ' Directioners to nie fani... To część mojej rodziny. - Zayn
1532. Louis nie lubi się do tego przyznawać, ale on kocha zakupy.
1533. Liam minął się przed galą Brit Awards Justin'em Timberlak'em i zamilkł z wrażenia, powiedział, że jest jego wielkim fanem.
1534. Harry ma kartę VIP w Tesco.
1535.  W najpiękniejszy możliwy sposób,wolałbym zobaczyć jak ktoś uderza któregoś z nas,zamiast Niall'a. -Louis 
1536. Pierwszą piosenką którą Liam zaśpiewał i zostało to opublikowane było 'Let Me Entertain You' kiedy miał 6 lat.
1537. ' Nie ważne jak życie jest ciężkie, nie trać nadziei. ' - Zayn
1538. Louis raz został wyrzucony ze szkoły, ponieważ pokazał tyłek przed dyrektorem szkoły.
1539. Gdyby Louis był fanem, fantazjowałby o Harrym .
1540.  Spędzam dużo czasu z Niall'em. Czasem mówię irlandzkim akcentem czego nie zauważam. - Liam
1541.  Harry: Jeżeli widzisz,jak ktoś uderza Niall'a, po prostu byś zwariował. Liam: Zabiłbym go. 
1542. Harry ma największe ręce i nogi w zespole.
1543.  ' Kiedy miałem osiem lat miałem sen w którym gigantyczny Power Ranger mnie gonił ' - Zayn
1544. Nasi fani myślą że my nie widzimy ich tweet'ów. Jednak my widzimy wszystko, i czasem jest to na prawdę przerażające. - Liam
1545. Reporter: Czego najbardziej brakuje ci, gdy jesteś w trasie? Zayn: Herbaty angielskiej! 
1546.  'Lubię myśleć że jestem sexy, ale ja naprawdę nie uważam że jestem.' - Louis
1547.  Nie mogę przenigdy zobaczyć nas osobno. Jeżeli jeden z nas poślubi kogoś,to będzie płaczliwy moment. -Niall
1548. Harry dorastał wśród dwóch kobiet, siostry i mamy. Dlatego tak dobrze dogaduje się z dziewczynami.
1549.  ' Nikt nie może dotykać naszych fanów, z wyjątkiem nas. Przykro nam, ale łatwo stajemy się zazdrośni. '- Zayn
1550. Louis zarobił swoje pierwsze pieniądze udając na przyjęciu szympansa o imieniu Larry.
1551. „Jestem kim jestem, nie mogę się zmienić” - Harry Styles
1552. Liam śpiewa dziwne piosenki pod prysznicem, takie jak "shampoo on my hair, soap on the body!" ~ Zayn
1553. Ulubioną piosenką Niall'a od Ed'a Sheeran'a jest ''Kiss Me'' i ''Give me love''


2 komentarze:

  1. haha Harry ma karte VIP do Tesco to mnie rozwaliło!

    OdpowiedzUsuń