piątek, 29 marca 2013

Fakty part 46

Wesołych Świąt Wielkanocnych Kochani ;*

1629. Kiedyś Zayn kupił ziemniaki i wysypał je na Niall'a gdy ten spał
1630. "Życie to nie mp3, gdzie możesz włączyć to co chcesz, życie to radio gdzie musisz cieszyć się z tego co grają" - Zayn
1631. Ostatnio podczas śpiewania Little Mix Zayn co chwila patrzył w stronę Perrie i uśmiechał się.
1632. "Ed Sheeran jest prawdopodobnie najlepszym tekściarzem naszej generacji" - Zayn.
1633. "Zayn rzadko utrzymuje kontakt wzrokowy z fanami, myślę że boi się że mogą się rozpłynąć" - Niall.
1634. "Miłość jest wtedy, gdy żywisz kogoś tym specjalnym uczuciem, którego nigdy wcześniej nie czułeś. Masz motyle w brzuchu i czujesz się komfortowo w otoczeniu tej osoby" - Niall.
1635.  "W zasadzie to Harry jest paparazzim. On ciągle robi mi zdjęcia" - Niall.
1636.  "Tylko żeby dać wam znać, aparat na zęby odchodzi 3 kwietnia już na zawsze!" - Niall.
1637. "Nawet wtedy i teraz masz moment świadomości kiedy dostajesz dreszczy i myślisz: Jestem dosłownie największym szczęściarzem na świecie" - Niall.
1638. "Jeśli mała syrenka byłaby człowiekiem, byłaby gorąca" - Niall. 
1639.Liam pod prysznicem śpiewa piosenki The Script. 
1640. Wake Me Up to ulubiona piosenka Liam'a ze wszystkich piosenek Ed'a Sheeran'a.
1641. Liam mówi że bycie solowym artystą byłoby ogromnie nudne.
1642.  Czasem gdy Liam zapomina tekstu piosenek uderza w mikrofon, udając że się zepsuł.
1643. Na bezludną wyspę Liam zabrałby Andy'ego, Ben'a i Tulisę.
1644. "Nie chcemy brzmieć samolubnie, ale lubimy nazywać nasze fanki "nasze dziewczyny" - Louis.
1645. W rodzinnym domu Louisa, na ścianach wisi parę nagród chłopaków.
1646. Louis w święta Bożego Narodzenia wysłał tort/ciasto do szpitala dziecięcego Bluebell Wood
1647. Pierwszą pracą Louis’a był etat w sklepie Toys-R-Us.
1648.Louis próbował uderzyć Liam’a łyżką, tylko po to żeby zobaczyć jego reakcję. 
1649. "Gdy robię sobie zdjęcia z fanami, zawsze pocieram ręką ich plecy żeby się nie denerwowali" - Harry
1650. Reporter: "Jak to jest być singlem?" Harry: "Jest fajnie. Mam Louisa, więc nie zapędzałbym się tak bardzo mówiąc że jestem singlem"
1651. Harry ma swoją ulubioną świeczkę, którą zawsze zabiera ze sobą w trasę.
1652. "Zdałem sobie sprawę że mam miliony dziewczyn i żon na całym świecie. I kocham je wszystkie" - Harry.
1653. "Chcę dziewczyny która się szanuje, której standardy są wysokie. Jeśli bym je spełniał czuł bym się uhonorowany. Jeśli byłaby łatwa, co by to mówiło o mnie?" - Harry.

6 komentarzy:

  1. Super <333
    Uwielbiam twojego bloga :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ciesze się, że Ci się podoba mój blog ;*

      Usuń
  2. Mi również strasznie się podoba i mogę wiedzieć różne rzeczy o nich... ciekawe <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. JEST SUPER PO PROSTU EKSTRA KOCHAM ICH <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry jestem jedną z żon ! spełniasz mnie ! Harry ! Niall z aparatem czy bez i tak jesteś ślicznny !

    OdpowiedzUsuń