niedziela, 7 kwietnia 2013

Fakty part 47

Przepraszam was, że cały dzień dziś nie dodałam nic ale przez cały dzień nie miałam internetu -.-"
Wzamian za przeprosiny mam dla was nowe fakty :)
Mam nadzieje, że was tym zadowole!


1654. Japonia jest pierwszym krajem Azjii,który odwiedzili.
1655. Chłopaki mówią, że czasem Directioners dotykają ich w dziwnych miejscach.
1656. Chłopcy są jedynym boysbandem tego stulecia który w rok zdobył 100.000.000 wyświetleń na youtube.
1657. Reporter: Selena czy Miley? Wszyscy: Miley.
1658. Chłopaki wygrali pierwszą statuetkę BRIT 577 dni, 21 godzin i 37 minut po tym, jak zostali zespołem.
1659.  Reporter: Kto najlepiej całuje? Louis: Ale skąd my mamy wiedzieć kto najlepiej całuje? Harry: To Niall. 
1660. Chłopaki lubią dziewczyny, które noszą sukienki i conversy, ale wolą takie które noszą zwykłe jeansy i koszulki.
1661. Louis: I kto powiedział że nie potrafimy tańczyć? Niall: No my.. 
1662. Harry waży około 73 kg, Liam 74 kg a Louis, Zayn i Niall 68 kg.
1663. Rita Ora nagrała cover WMYB. > KLIK <
1664. Niall wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia. 
1665. Niall nigdy nie udaje spokojnego gdy spotyka sławne osoby, zawsze świruje i fangirluje.
1666. Niall płakał na filmie "Ted"
1667. "Niall całymi dniami siedzi i kompletnie nic nie robi" - chłopaki.
1668. Niall ma łaskotki pod pachami.
1669. Harry grał główną rolę Barney'a w przedstawieniu w szkole podstawowej w Holmes Chapel, w roku 2000.
1670. "Harry jest jedyną osobą która jest w stanie zjeść jabłko przy użyciu noża i widelca. On nie jest normalny" - Louis.
1671. Pierwsze słowo które wypowiedziała Lux to "Hally", ponieważ nie mogła wymówić R. 
1672. Harry jest najlepszym kucharzem z całego zespołu.
1673. "Nie sądzę że możesz tak naprawdę zdefiniować miłość" - Harry.
1674. Zayn bał się rozmawiać z Harry'm gdy po pierwszy raz poznał.
1675. Perrie mówi, że nie przejmuje się hejtami bo kocha Zayn'a.
1676. Zayn powiedział że jeśli byłaby taka możliwość w przyszłości, chciałby kontynuować swoją edukację.
1677. Raz dla żartu Zayn wycisnął sok z cytryny prosto na nowe, białe buty Niall'a i zrobiły się one żółte.
1678. Perrie lubi czasem nosić ubrania Zayn'a.
1679.  Raz Liam popłakał się gdy zobaczył Danielle czekającą na niego na lotnisku.
1680. Liam i Danielle mają dopasowane kubki.
1681. Ulubionym filmem Liam'a jest Click
1682. Liam sądzi że ma duże usta.
1683. Jestem staroświeckim romantykiem – Liam.
1684. Raz Louis dał Eleanor swoje buty bo jej stopy były obdarte od noszenia szpilek.
1685. W szkole Louis odważył się wejść do damskiej toalety i porozmawiać z pierwszą dziewczyną, którą zobaczy. Skończył w szkolnym areszcie. 
1686. Raz Louis próbował śpiewać pijąc wodę. 
1687. Louis powiedział że jego tatuaż też nie ma jakiegoś głębszego znaczenia, zrobił go dla zabawy.
1688. Louis kupił album "Believe" Justin'a Bieber'a.


12 komentarzy:

  1. Nie ma sprawy. Cudowne fakty!!! Jednak moja sugestia zadziałała :) hahaha
    Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje staram się żeby je tutaj dodać :D
      hahah teraz wyczuwam, że będziesz się modlić żeby mi tylko internet nie działał to fakty będe dodawać hahaaha ;P
      Proszę :*

      Usuń
  2. Świetny blog. Jeden z najlepszych jakie dotychczas widziałam. Regularnie zaglądam i nie żałuję! Masz już książkę: Siła marzeń.Życie w One Direction?Jak nie to polecam. Warta przeczytania. Ja ją przeczytałam w 1 dzień co mnie bardzo dziwi :o I tam jest napisane,że Harry'ego ulubionym kolorem jest pomarańczowy. Ale dobra kończę to moje bezsensowne pisanie. W każdym bądź razie czekam na następne fakty i wpisy i ogólnie no :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ale serio najlepszy? Ja widziałam dużo lepsze :P
      Niestety nie mam i raczej nie będe miała ;( ale widziałam ją w empiku i szczerze zeszły jak świerze bułeczki po 30 minutach nie było ani jednej O.o
      No wiem, że warta przeczytania czytałam uurywki w empiku hahahah :D
      Właśnie dużo razy się spotykałam, że pomarańczowy albo różowy :D
      Napewno będą się wpisy pojawiały wpisy a fakty to zobacze ;D

      Usuń
  3. wiedzę,że jesteśmy podobne, bo ja też czasami stoję sobie w sklepie i czytam gazetkę lub coś innego. tylko to trochę dziwne uczucie jak niekiedy ludzie się patrzą :o ale to przecież nic dziwnego :D no ja ogólnie to myślałam,że nie będzie już tych książek jak pojadę,ale na szczęście były... jeszcze xD Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahah dobra ja raz stałam i zrobiłam zdjęcie artykułu bo chciałam przeczytać w domu na spokojnie O.o Cii jestem dziwna wiem wiem :D
      Ale przecież dużo osób czyta gazety w sklepach to nie ma raczej w tym nic dziwnego prawda? haha :)
      Ja się dowiem od koleżanki czy jest czy niee w Katowicach bo miała jechać kupić i być może będe miała okazję przeczytać tą książke *___*
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. uwielbiam twój blog. Jeden z najlepszych!
    Mam małą prośbę, mogłabyś podać jakieś fakty o Larrym??
    Czekam na dalsze wpisy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się podoba :D
      Jeżeli jakieś się znajdą postaram się dodać także o Larrym :D

      Usuń
  5. suuuper blog cover mi sie nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      każdy z nas ma różne gusta więc rozumiem :D

      Usuń
  6. Wspaniały blog . Uwielbiam czytać o naszych chłopcach *-* Zapraszam do mnie http://opoppagangnamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje :* chętnie zajrze na twój blogg :D

    OdpowiedzUsuń