poniedziałek, 13 maja 2013

Fakty part 50

Wiem, że ostatnimi czasy zaniedbuje bloga ale nie wyrabiam się poprostu mam tyle zadania mam tyle nauki, że poprostu się nie wyrabia :c 
Chciałabym chociaż na chwile zająć się porządnie blogiem czy coś namalowac ale nawet w weekendy odrabiam lekcje z opóźnieniem -.-"
Postaram się w ten weekend wszystko nadrobić ale nie obiecuje tego, że nadrobie :c

Na przeproszenie was postanowiłam dodać chociaż troche nowych faktów :)
Wiem, że to nie zrekompensuje moich ostatnich zaniedbań bloga ale jednak coś będzie :)
Przepraszam was, że was zawiodłam :c

___________________________________________________________

Fakty już 50 część dużo tego troche już :D

1732. Niall: Nasi fani są moją największą inspiracją, by iść naprzód. Liam : Nie jedzenie?
1733. Louis uważa,że Niall ma najładniejsze oczy z zespołu
1734. Chłopaki zgadzają się,że Zayn robi najlepszy Amerykański akcent ,ale Niall najlepiej naśladuję Valley Girl.
1735. Nie masz nic przeciwko, że Harry dotyka twojej twarzy? Zayn: Nie przeszkadza mi to, on jej dotyka przez cały czas.
1736. Fan: Jesteś najpiękniejsza rzeczą jaką kiedykolwiek widziałam w moim życiu. Zayn: Dziękuje!
1737. Kiedyś, udzielając wywiadu, Liam powiedział "gówno", potem zapytał grzecznie, czy mogą zacząć od nowa, bo czuje się z tym głupio.
1738. One Direction pobili Coldplay, The Beatles i Spice Girls dzięki znalezieniu się na 1 miejscu w Ameryce z ich pierwszym albumem.
1739. Louis za żadne skarby nie chciałby zobaczyć swojej twarzy na prezerwatywach.
1740. Zayn zdecyduje się spać na plecach osoby, którą kocha niż wygodnie leżąc na łóżku. - Liam
1741. Świat bez dziewczyn, nie można nazwać światem. - Harry
1742. "Dziękuję chłopakom, za to, że są najlepszymi kumplami, jakich mogę mieć i za to, że tak ciężko pracowali." - Liam.
1743. Nie ma czegoś takiego jak gruba dziewczyna. Wszystkie dziewczyny są piękne na swój sposób. - One Direction.
1744. Gdy Niall był mniejszy, biegał dookoła domu z żółtą czapką na głowie mówiąc: Jestem kapitan Popato, nie muszę jeść ziemniaków !-Maura
1745. Nigdy nie zaszkodzę dziewczynie, ja szanuję je za bardzo, aby to zrobić. - Zayn
1746. Kiedyś na imprezie Zayn dostał drinkiem w twarz.
1747. Zayn mówi, że jedną z jego ulubionych zalet bycia sławnym, jest dostawanie "próbek" ubrań, do wypromowania.
1748. Kiedyś gdy Zayn się upił tańczył wstrętny taniec i flirtował z facetem. - Liam
1749. Zrobię wszystko dla miłości – Harry
1750. Liam potrafi beatboxować, a Zayn najlepiej z zespołu potrafi rapować
1751. Nie trzeba mnie chronić przed naszymi fanami. Oni nie zrobią nam krzywdy.- Niall do ochroniarza
1752. Zbliżamy się do siebie każdego dnia- One Direction.
1753. Ulubionymi owocami Liam'a są pomarańcze.
1754. "Kiedy jesteś zakochany, możesz pójść nawet na koniec świata!" - Louis
1755. Gdy Louis był młodszy, próbował utopić swoje złote rybki.

12 komentarzy:

  1. Nie wiem jak wy ale ja się w ogóle nie gniewam na naszą bloggerkę ;-)
    Każdy cie rozumie, że czasami po prostu trzeba odpocząć, wziąć wolne, jeżeli to tak można u nas (bloggerów) nazywać ;-)
    Fakty są fajne, niektórych szczerze nie znałam. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ijee miło naprawdę ♥ Dziękuje ;*
      No chyba tak idzie nazwać to :)
      Staram się szukać nowych fajnych :D

      Usuń
  2. Nie ma sprawy. Teraz jest wystawienie ocen i wszyscy są zdenerwowani. Nie zawodzisz nas. Sam fakt że o 23 się dla nas męczysz jest wystarczającą nagrodą. Jestesmy z ciebie strasznie dumni i kochamy cię!!! Na zawsze z tobą <3 a fakty cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zrozumienie ;*
      Dla mnie to nie męczarnia dla takich cudownych czytelników moge poświęcić każdą pare nocy i dnia żeby coś tylko dodac :)
      Też was kocham bo dzięki wam mój uśmiech z twarzy nieschodzi :)
      Dziękuje jeszcze raz :* ♥

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Award: http://all-you-need-is-love-onedirection.blogspot.com/2013/05/liebster-award.html
    :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jak to dzisiaj przeczytałam to się śmiałam hahahahhahahahhaha a wczoraj chyba byłam zmęczona i się nie śmiałam O.o

      Usuń
  5. tak zgadzam się Niall ma bardzo ładne, słodkie oczy <33 nie trzeba cię chronić to do Pol i se zdjęcie ze mną zrób .. ja cię tak bardzo kocham mój mały irlandczyku .. !

    OdpowiedzUsuń
  6. 1755 Prawie spadłam z krzesła XDDD

    OdpowiedzUsuń