wtorek, 28 maja 2013

Fakty part 51

 Robimy Party Hard dobiliśmy do 51 części faktów bo 50 nawet nie zauważyłam  hahahah :D

1732. Żaden z nas nie zachowuje się jak diva! Szybko dostajemy klapsy!- Liam
1733. Harry ma na dużym palcu prawej stopy tatuaż
1734. Cały czas "gramy" w walki, Liam zrobił niedozwolony chwyt za szyję w walce zapaśniczej - Niall
1735. Mamy walki owocowe, jak w rock 'n' rollu, rzucamy w siebie pomarańczami - Louis
1736. Zayn lubi dziewczyny, które są naturalnie piękne.
1737. Kiedyś, gdy Niall był mały, rozwalił głowę Greg'a [brata] paletką od ping pong'a
1738.Każdy zespół potrzebuje Irlandczyka - Louis 
1739. Raz, kiedy Harry, chodził jeszcze do szkoły, przywiązał swoją rękę taśmą do nogi ławki i nie mógł, jej odkleić
1740. Zayn lunatykował kiedy był mały.
1741. Liam: Jestem tatą zespołu. Staram się nimi kierować, ale oni nigdy nie słuchają
1742. Zayn: Directioners, dziękujemy Wam za wspieranie Nas od samego początku i za .... docenienie pięciu kompletnych idiotów!
1743. Kiedyś Harry należał do zespołu White Eskimo i to on wymyślił tą nazwę
1744. Niall kiedyś nienawidził Greg'a, ale teraz się kochają
1745. Liam: Chciałbym zjeść Zayna. Nie wiem dlaczego, ale chciałbym
1746. Louis początkowo miał nie przejść w X-Factor i jego miejsce w One Direction mógł zająć ktoś inny
1747. Harry mówi,że dziwne rzeczy są fajne.
1748. Niall chciałby stać się drugim bad boy’em w One Direction.
1749. Liam przyznał,że ma piosenkę „Call me maybe” na telefonie.
1750. Louis śpiewał kiedyś do Harry'ego: nie chcesz żeby twoja dziewczyna była tak gorąca jak ja !
1751. Słowa są łatwe, gdy język jest miłością. - Zayn Malik.
1752. Louis powiedzial,ze chcialby cofnąc sie w czasie i zobaczyc dinozaury na żywo.
1753. Kiedyś bus One Direction zderzył się z innym samochodem , to Niall się tylko śmiał.
1754. Według Liam’a,Danielle jest zła w ortografii
1755. Ulubioną potrawą Harry'ego jest gorąca kukurydza i sok jabłkowy.
1756. Zayn zawsze gubi swój paszport. Raz nawet zgubił go w samolocie.
1757. "Nasi fani myślą że nie widzimy wszystkich tweetów o nas, niestety mylą się, te tweety czasami strasznie bolą" - Liam  
1758. Harry ; " Brakuje mi kogoś z kim mógł by po prostu chwilę posiedzieć. "
1759. „Eleanor jest piękna,słodka i idealna dla mnie” – Louis
1760. Niall uważa, że dziewczyna może chrapać, ale nie głośno.
1761.  Zayn’a ulubiona piosenka z TMH to „Kiss you” 
1762. Louis i Zayn mieli kiedyś bzika na punkcie Power Rangers
1763. Zayn powiedział,że piosenka „Moves Like Jagger” przypomina mu o Harry’m
1764.  Album Take Me Home sprzedał się jak na razie w nakładzie 4,291,000 kopi na całym świecie. 
1765. Ulubiony sklep Louisa i Zayn'a to TopMan
1766. Louis i Harry zadzwonili raz do redakcji czasopisma The Sun, żeby wyjaśnić, że Niall i Cher Lloyd bylina randce tylko w żartach.
1767. „Nie próbuj imponować ludziom….po prostu rób to co sprawi,że będziesz szczęśliwy” – Liam 
1768. Louis nie lubi długo prowadzić samochodu.
1769.  „Jestem 19-letnim chłopakiem…i nie lubię tylko starszych kobiet.Ja lubię wszystkie kobiety” – Harry
1770. Nie pozwól chłopakowi sprawić że poczujesz się brzydka bo nieważne co się stanie, jesteś piękna z nim czy bez niego – Zayn 
1771. Chłopaki nie lubią spać z Niall'em, bo kopie w nocy
1772.Mama Harry’ego płakała, gdy oglądała filmik zrobiony przez fankę, o przyjaźni Larry’ego.
1773. Louis i Harry lubią czytać opowiadania o ich "związku", często je parodiując
1774. Louis często uderza Harry’ego w kroczę, ponieważ uwielbia patrzeć jak Harry zwija się z bólu
1775. Mamy Harry'ego i Louis'a utrzymują ciepłe stosunki tak jak oni, nazywają się ‘skarbie’ czy ‘kochanie’
1776. Harry swój pierwszy autograf dał właśnie Louis'owi
1777. Hazza nigdy się nie rozłącza, dopóki nie usłyszy "kocham Cię:" od swojego przyjaciela [Louis'a] przez telefon
1778. Larry był pierwszym bromance z zespołu.
1779. Louis i Harry followują na twitterze konto Larry_Stylison, i nie tylko oni, ponieważ ich matki także
1780. Louis i Harry po raz pierwszy spotkali się w toalecie.


___________________________________________________

Czas na imagin woo hoo 
Przypominam, z dawnego czasu kiedy pare takowych dodałam, że nie są to moje imaginy pisze fragmenty i przekierowywuje od razu na strone gdzie takowy imagin się znajduje :)


Pamiętasz wszystkie wspomnienia z dzieciństwa.Byłaś wtedy tak bardzo szczęśliwa,ty,twój brat,twoja mama i twój tata.Nigdy nie wyobrażałaś sobie,że wasza rodzina może kiedyś się rozpaść.
Czasami chcesz powrócić do tamtych czasów kiedy
... >> czytaj dalej <<



12 komentarzy:

  1. Fajne fakty.:) Dobrze, że dodałas imagin.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Postaram się częściej je dodawać do faktów :)

      Usuń
  2. C0 to są te imaginy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. imaginy to jest wymyślona opowieść o czym kolwiek [tym razem o 1D] w tych możemy wyobrażać sobie, że to my tam jesteśmy my rozmawiamy etc. ;) to jest od angielskiego słowa imagine, które znaczy wyobrażać sobie/fantazjować

      Usuń
  3. masz super bloga nie mogę się doczekać następnych faktów
    podziwiam cię za wytrwałość

    OdpowiedzUsuń
  4. twój blog jest super. ;)
    nie mogę się doczekać następnych wpisów!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥
      emm zaniedługo się powinny pojawić ale jeszcze nie wiem kiedy ;p

      Usuń
  5. Dobrze wiedzieć :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Niall nie martw się ze mną też nie lubią spać, bo kopię, mówię itp. raz jak byliśmy na wycieczce to spałam z przyjaciółką bo się bałam bo burza była, i ona rano opowiadała na śniadaniu co ja robiłam i tam to wszyscy się śmiali i ja też z resztą, ale trochę zła byłam .. moja mama też kiedyś uderzyła w jakiś samochód i ja się śmiałam z tego ;) ja też jak byłam młodsza nie lubiłam mojej sis a teraz ją kocham ! i dla mnie zawsze będziesz byłeś i jesteś bad boyem ! kochanie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoda że nie mozna kopiowac bo chciałam sobie wydrukować ;C

    OdpowiedzUsuń